Een dag om te stijgen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Een dag om te stijgen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Een dag om te stijgen

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

06 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Niet alleen de Batu Caves (Hindoe heiligdom) met haar 272 traptreden en een wandeling op de canopy (boomtoppenloop boven op de berg van het oerwoud) van het FRIM (Forest Research Institute of Maleisya) waar de Hollandse longetjes hard moeten werken in 33 graden en een luchtvochtigheid van 90% doen, maar in de aanloop naar grote hoogtes probeerden we gisteravond een dansje in la Queen. Helaas, maar de voetjes gaan er pas na twaalven omhoog en werd het een avondje bij tijds naar bed. We worden echt een stel ouwe mutsen. Er is natuurlijk wel eerst sate met pindasaus gescoord, echter de satesaus is, tegen de verwachting in, hier niet zo gemakkelijk te krijgen. En dat tewijl Djakarta aan de overkant ligt. Vanmiddag in het oerwoud in een zeer mooi klassiek ingetogen Maleis theehuis heerlijke hete nasi gegeten met thee van lemongras en zoete basilicum. Jammie. Morgen vertrekken we naar ???? we weten het nog niet precies........

• 06 Februari 2010 - 10:23

ALE:

Ha Eric en Ronald, nog maar zo kort weg en al zoveel gezien ... goed zeg. De berichtjes zijn kort (vergeleken met vorig jaar), dat is voor mij een goed teken. En het gaat veel over eten en drinken, dat is ook prima :-) .
    Hier is het anders vochtig, en de vorst komt er weer aan.
    Geniet er nog van in de heerlijke warmte, jullie hebben het verdiend !
    Tot het volgende bericht.

• 06 Februari 2010 - 11:04

Monique:

Hé Eer en Roon!
    Geweldig die foto's. Leuk om te zien zeg!!
    Mijn uitzicht hier bestaat uit een mistige Libellenstraat. Wel een leuk blauw autootje voor de deur, net zo een als waar ik mezelf gisteren op getracteerd heb. Mooi cadeau na de afgelopen periode! Van binnen blijft de zon uiteindelijk altijd schijnen, dus ach ook in Nederland is het zo slecht nog niet :-)
    He jongens geniet ervan! En ik blijf jullie volgen op deze manier.

Liefs van Monique

• 06 Februari 2010 - 12:48

Gerda:

Hoi "mutsen" wat een geweldig mooie foto's hebben jullie gemaakt.
    Vraagje, wat hebben die kinderen op hun hoofd gesmeerd?? Trouwens goed voor de conditie, zo een klimpartij. geniet ze hoor daar,
    doei Gerda

• 06 Februari 2010 - 14:11

Marga En Willem:

Hoi R. + A,

Wat een schitterende foto's en wat fijn dat jullie dit samen kunnen ervaren! Heel mooi lijkt het ons.
    Ronald, volgende week zaterdag wil ik koffie gaan drinken bij Annie: ik bel haar vandaag of morgen.

Liefs van Marga en Willem.

• 06 Februari 2010 - 14:53

Daltons:

Net 2 voetbalwedstrijden op het veld in de koude mist naar de jongens gekeken. kom ik half bevroren thuis en zie ik jullie leuke foto's.
    Ik ben niet jaloers hoor.

• 06 Februari 2010 - 15:13

Els:

Wat schrijf je weer smakelijk en maak je weer mooie foto's
    Wat die knulletjes op hun hoofd hebben is dat tegen de zon??
    Jullie kunnen je hart ophalen met al het moois wat jullie zien en nog gaan zien
    Dit wordt weer een vakantie om niet gauw te vergeten, heerlijk hoor
    groetjes en xxx voor beiden Els

• 06 Februari 2010 - 20:50

Marjo:

volop genieten dus weer mooie foto,s fijn om jullie zo samen te zien.
    kus marjo

• 07 Februari 2010 - 10:29

Marianne:

Vanuit onze nieuwe casa...internetten met een dongel...en het gaat nog goed ook!! Hoi mijnheren, wat een gave foto's. Hebben die kindjes nu al boter op hun hoofd?? ;-))
    Net Sjany gesproken en zij was heel nieuwsgierig naar jullie foto's. Roon voeg haar even toe aan je lijst...dat zou ze leuk vinden. Ik ben blij weer wat van jullie gezien te hebben. Houden jullie Nederland maar heel goed op de hoogte (als de mogelijkheid zich voordoet natuurlijk)
    dikke zoenen..VOOR ALLEBEI.. alsof je daarop zit te wachten...hi hi...doei lieffies

• 07 Februari 2010 - 12:40

Bob En Eric:

Hallo mannen, wij vragen ons af of het wel te eten was in die mah KUT eetzaak.
    Leuk te zien dat je jullie er wel alles uithalen he?! wij blijven volgen!
    Groeten.

• 07 Februari 2010 - 14:26

Gertine:

Hallo E&R, ik kreeg de link vandaag door van Jan. Het is een prachtig land en zo te lezen genieten jullie volop. Ga zo door! Groetjes van Gertine.