High Tea in een wolkenkrabber - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu High Tea in een wolkenkrabber - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

High Tea in een wolkenkrabber

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

05 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tijdens de High Tea achter de PC met KL op de achtergrond.........Als we op bed liggen, dan zien we de prachtig verlichte Petronas towers voor ons staan, aan de overkant van het park waar momenteel de moeson op neerklettert. We voelen ons als de Sultan van Barendrecht op bezoek bij een nicht in de tropen. Het is een en al luxe en comfort. Na een prima vlucht (eindelijk weer eens een normaal KLM toestel) belandden we gisteravond in een ethablisement die als lesbian friendly bekend stond. Wij vroegen naar onze gevoelszusters, maar men wist van niets. Enkele Mochito's later, die naar meer smaakten hesen twee Shrilankanen de kleurijke international gay flag. Noem het maar een stille hint. Een paar schalen Maleisische tapas verder (wederom verrukelijk en dat noemen we maar voor het gemak fusionkeuken) zijn we met uitzicht op die twee verlichte torens in slaap gevalllen om 9 uur later met hetzelfde tafreel, maar dan in daglicht, wakker te worden. Dat is nou vakantie.

• 05 Februari 2010 - 08:32

Marianne:

Hoi mannen! Leuk om even iets van jullie te horen. Ik ben nu echt helemaal stinkend jaloers, omdat ik nu midden in de verhuistroep zit. Morgen komen alle gemobiliseerde hulptroepen om alles naar het andere huis te vervoeren in de trap op te tillen. Dus morgenavond, als alles goed gaat, dan zit moeders met haar Cornelis in de nieuwe case.
    Liefs en blijf genieten...xxx

• 05 Februari 2010 - 13:42

Gerda De Jong:

Hoi mannen, gezellig iets van jullie te horen, fijn dat het een goede vlucht was, en nu genieten hé? Héél véél plezier verder, ik lees van jullie, liefs Gerda

• 05 Februari 2010 - 14:06

Marjo:

hoi broers,
    heerlijk dat jullie al zo op pad zijn, leuke foto,s en an zal dit ook wel gezien hebben.nauw jillie missen het weer niet het is de gehele dag al donker en regen.
    tot gauw liefs marjo

• 05 Februari 2010 - 16:05

Jan Vanuit 't Moeras:

Hallo vrienden. Wat een avontuur weer. Jullie maken er wat van en dat is jullie van harte gegund. Wat een uitzicht zeg op die foto's en fijn dat ik zo een beetje mee mag genieten. Ik volg jullie verslagen. Veel plezier verder.
    Groetjes van Jan uit Oldemarkt

• 05 Februari 2010 - 16:50

Els:

Gelukkig jullie zijn er en hoe. lekker luxe
    Zijn er veel buitenlanders/vakantiegangers als jullie?
    Ga zo door, tot schrijfs xx

• 05 Februari 2010 - 19:50

Bob En Eric:

Dat is wel heel erg HIGH tea! Geniet ervan!!!!
    Doe de groeten aan Joop en Bert die nu ook bij jullie in de buurt zijn. ;-)

• 07 Februari 2010 - 11:38

Martijn:

Dit is zo leuk om te zien allemaal, zo herkenbaar! :-) Veel plezier verder!

• 07 Februari 2010 - 11:39

Martijn: