Op de drempel van onze reis........ - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Op de drempel van onze reis........ - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Op de drempel van onze reis........

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

03 Februari 2010 | Nederland, Barendrecht

....hebben we genoten van ontbijt op bed, elkaar en van het gevoel dat er niets meer MOET, niet anders dan op tijd het vliegtuig nemen. Iedereen hartelijk dank voor alle lieve vakantie wensen en gaan we er zeker iets van maken. Marjo gaat ons straks verwennen en zet ons af voor de poorten van Schiphol; onze kist vertrekt om 20:50 uur. Ronald valt bijna in slaap voor zijn laatste wasje en wensen wij jullie in Nederland een fijne februarimaand. Tot de volgende.........

• 03 Februari 2010 - 10:04

Nos:

Dag lieve mannen,
    Geniet van het land waar ik als heel kleintje mijn eerste vakanties vierde...Cameron Highlands waren in die tijd ( de airco bestond nog niet)een verademing in de kleffe tropen.
    Dikke kus,
    Nos

• 03 Februari 2010 - 10:07

Ronald:

Laatste wasje in slaap vallen???

OKE tot de volgende nieuwsbrief.

• 03 Februari 2010 - 10:26

Benita:

Lieverds, Lekker weg uit het koude Nederland en lekker naar de zon en warmte. Ga lekker genieten van de mensen, het eten en alle andere indrukken daar in Maleisie. Goede reis en....... Ronald, stop met wassen. Dat mag weer na de vakantie.

Veel liefs van Benita

• 03 Februari 2010 - 15:44

Gerda De Jong:

Hoi Eric en Ronald, ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben (gehad) en ga nu maar lekker genieten van alles wat je ziet, ruikt, eet, beleefd,
    Liefs Gerda

• 03 Februari 2010 - 16:25

Els:

Goed aangekomen??
    Nogmaals geniet ze met grote teugen en laat ons ook meegenieten. Ik kijk al uit naar jullie volgende mail.

• 03 Februari 2010 - 17:59

Bob En Eric:

Hallo Mannen, wij hopen dat de heenreis jullie goed is bevallen, als jullie straks aangekomen zijn dan wensen wij jullie een goede vakantie! Wij zijn benieuwd naar de foto´s en verslagen.

• 03 Februari 2010 - 21:31

Martijn:

Heren,
    Ook ik wens jullie veel plezier daar aan het andere eind van de wereld!
    Ben wel benieuwd of er nog een prijsvraag aankomt net als vorige keer....... :-)