Maleisië: voorpret tijdends de ijspret - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Maleisië: voorpret tijdends de ijspret - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Maleisië: voorpret tijdends de ijspret

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

20 December 2009 | Nederland, Barendrecht

Het is zondag. Buiten is het zwaar onder nul en het sneeuw-stormt. Ronald ligt te knorren in zijn mandje en ik ben net in alle vroegte betrokken geweest bij de opvang van evacués. Er was een brand in Zevenkamp met helaas één dode. Ik was na een kleine 4 uur, weer om 07.00 uur terug op het thuisnest. Daar gaat toch de voorpret op de komende reis onverminderd verder. Nog een week of 6 en dan reizen we af naar Maleisië. Spannend om als twee Jeanetten (Belgisch voor homo) uitgerekend in het hol van de Islamleeuw vakantie te gaan vieren. Gelukkig zijn we geen polygame darkroom en gloryhole exhibitionisten, maar zelfs met een verliefde blik naar elkaar (zie onze nieuwjaarskaart - foto ervan bijgevoegd: Narjac, 13-08-2009) moeten we voorzichtig zijn. Al dagen ben ik bezig om het beste Kuala Lumpur hotel tegen de scherpste prijs te bestellen. Geen eenvoudige opgave met al die duizenden reviews op het web. Gewoon maar gaan denk ik en eerst nog even geduld hebben.........

  • 20 December 2009 - 08:11

    Ferial:

    heeey lieve schat wat erg!!dat is weer een kerst verhaal!!?? hoe gaat het verder met jullie? Ik heb geen e-mail geen telefoon niks meer van jullie en mis ik jullie heel veel. stuur a.u.b een email met gegevens naar me .24ste heb ik kerst picknick komen jullie ook langs? Het is veel gebuurt en wil gewoon jou zien en vast houden en krullen. Dikke kusss , Ferial

  • 20 December 2009 - 10:16

    Gertjan:

    Hallo Eric,
    leuke site
    zullen we vandaag weer eens afspreken? Komt het om 14.00 uur uit?

  • 20 December 2009 - 10:33

    Gerda De Jong:

    Hoi Eric en Ronald, jullie gaan lekker de warmte opzoeken over een paar weken. Hoe lang zijn jullie weg??
    Heel veel voorpret toegewenst en lieve groetjes Gerda, Jan en de rest.

  • 20 December 2009 - 11:28

    Marga:

    Jeetje, Eric, dat is geen mooi begin van de zondag... Gelukkig ben jij heelhuids weer thuis bij jouw liefste Ronald! Heb jij van Ronald gehoord dat ik jullie heb uitgenodigd om met B + E uit H uit eten te gaan bij mijn (en ook jullie) geliefde Brazzo? Redenen: jullie verjaardage, Willem's verjaardag op 2/1 en mijn onuitsprekelijke dank voor alles wat jullie voor me hebben gedaan in tijden van nood en uit te mesten woonkamers... Heb inmiddels op de site van Brazzo gekeken en dit kan niet op zondag. Wel op zaterdag 9 januari. De jongens kunnen dan ook, weet ik al. En jullie??

    Veel liefs en veel Maleisie-voorpret... en ditmaal samen...

  • 20 December 2009 - 12:38

    Suus:

    Hi Eric,
    Wat een avonturen weer. Waar jij bent daar gebeurt het volgens mij :) Heftig wel zo'n evacuatie. Maar wat een heerlijk vooruitzicht jullie komende reis. Daarvoor hoop ik je nog te zien/ spreken. Heel tof en fijn dat je erbij was afgelopen donderdag.
    Zoen

  • 20 December 2009 - 13:28

    Monique:

    He, ben je nu al met de site begonnen :-). Kreeg een mailtje. Hoe ben je in Zevenkamp gekomen?? Toch niet met de auto??? Taxi, politie???
    Groetjes, Monique

  • 03 Januari 2010 - 02:02

    Gertjan:

    Waar blijft de volgende versie???

    Je hebt het zeker druk ?

  • 20 Januari 2010 - 10:46

    Marjo:

    lieve broers jullie zijn aan het aftellen nou ik ook.
    ronald nog even verstand op nul en dan lekker op vakantie jullie hebben het verdiend.ik zie jullie weer gauw liefs marjo

  • 20 Januari 2010 - 11:17

    Martijn:

    Hey Eric,

    Wil je misschien mijn lonely planet van Maleisie lenen? Is misschien wel nuttig :-)

  • 26 Januari 2010 - 14:05

    Els:

    Voorpret van iets hebben is altijd leuk, vertrekken naar nog leuker. Weg van de stres en school en alleen maar genieten. nog maar 8 dagen!
    Jullie zullen vast al weten wat jullie gaan doen. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's
    Blijf zo verliefd dan gaan jullie een fijne tijd tegemoet.
    gr,Els


  • 28 Januari 2010 - 07:07

    Marga:

    Nog zes daagjes en dan is het zo ver! Wie brengt jullie naar Schiphol en haalt jullie weer op?? Als het nodig is, laat mij het weten, nu kan ik nog iets regelen. Ronald, is alles gelukt? Ik ga er van uit!

    Liefs van Marga.

  • 28 Januari 2010 - 16:27

    Marleen:

    Hallllooo oompies!

    Hebben jullie de koffers al gepakt? Nog 6 daagjes en dan gaan jullie heerlijk saampjes genieten van een fantastische reis! Alvast veel plezier en een goede reis gewenst!

    Dikke kus, Marleen

  • 31 Januari 2010 - 11:51

    Marjo:

    h
    Hoi broers, nog even en dan mag ik jullie weg brengen naar schiphol voor en mooie reis die jullie weer gelukkig samen mogen beleven. Ik kan niet wachten om de mooie verhalen en foto,s.
    kus marjo

  • 01 Februari 2010 - 15:45

    Gerda:

    Hoi Eric en Ronald, wij wensen jullie onwijs veel plezier in Maleisie, geniet ervan.
    Want het is bijna zover, nog even de laatste dingetjes neem ik aan.
    Ik volg jullie in het reisverslag,
    Liefs Gerda en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 69017

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: