Eerste buitenlandse douche - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Eerste buitenlandse douche - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Eerste buitenlandse douche

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

06 Februari 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Een goddelijke massage kan dus ook non-erotic zijn. Hoewel de jongeheer zijn knuitsen zich danig botvierde op mijn westers doorvoede lijf. Ik kreeg 10 minuten cadeau en heeft hij ook nog even mijn nek en ruggegraat gekraakt. Dat was spannend, want stel, het gaat verkeerd en mijn hoofd bungeld erbij. Ik kan niet al bungi-jumpend Nieuw Zeeland binnenkomen. Dat staat het land van die uitvinding nooit toe. Ik zit in de lounche van het satelite gebouw van kuala Lumpur, of zoals Annie zegt: Kukelekupoer. Annemarie, het is inderdaad knus, maar de helft van de computers doet het niet. Ik eet italiaans, de muziek is Italiaans behalve het vlees, dat is Boeuf Bourginon en veel te taai. Op mijn verzoek hebben ze net het hele vliegved afgezocht naar tandenstokers. De mijne zitten in de koffer en hier zijn slechts van die grote...... chopstick om een spelltje "wie het laatste gehaktballetje ermee weet op te vissen mag de chowckow uitlaten".
Je kan hier wel uploaden, wat toch weer een heel voordeelis (zie foto's). Ik ga zo douchen, dat kan hier ook en heb een tandenbosrtel gekocht want sinds de KLM met Air France gaat, zit dat niet meer in het verwegvliegen pakket.
Tot de volgende en Roon.... houdt vol, t'is zo voorbij. Kus allemaal, Eer/Rick ...alias Arie

  • 06 Februari 2009 - 10:14

    Marleen:

    Heey vakantieganger!

    Wow, nu is je reis echt begonnen! Heb je tot nu toe een goede vlucht gehad? Wel lekker zo'n massage, hopelijk geen last van een bungelend hoofd zodat je de rest van deze fantastische reis goed kan meemaken :)
    Geniet ervan en wij gaan je verhalen volgen vanuit het koude Nederland!
    Veel liefs, Marleen

  • 06 Februari 2009 - 10:16

    Roon:

    He He hier zit ik al heel de morgen op te wachten.

    Een teken van leven.
    Ik heb ook een mail naar je gestuurd.

    Geniet er van.......tot de volgende info. Ik blijf slurpen.

  • 06 Februari 2009 - 10:35

    Roon:

    Als je zelf snel en kort zou willen reageren, kan je natuurlijk zelf ook een "Reactie" plaatsen.

  • 06 Februari 2009 - 10:37

    Roon:

    Yes foto`s.
    Goede tweede vlucht Aar.
    Zet hem op (ook je hoed)

  • 06 Februari 2009 - 10:39

    Roon:

    Als je zelf snel en kort zou willen reageren, kan je natuurlijk zelf ook een "Reactie" plaatsen.

  • 06 Februari 2009 - 10:56

    Gefilmde Douche:

    Ja Roon, bedankt voor de tip. Lekker gedouched en gefilmd ook (door mijn eigenste remote controle)Ik wilde even weten hoe de accoustiek was met een Italiaans hoogliet om maar even in de stemming hier te blijven. Ik ga nu uitlounchen), Arie

  • 06 Februari 2009 - 10:58

    Eer/Rick Alias Arie:

    en mijn taalgebruik wordt ook Italiaans slecht........

  • 06 Februari 2009 - 13:20

    Gerda,:

    Leuk die foto's Eric, ik hoop dat je vreselijk gaat genieten van je reis, en met mooie verhalen thuis komt.
    liefs Gerda

  • 06 Februari 2009 - 18:41

    Abdel:

    Heerlijk. Totaal een andere omgeving en andere gewoontes. Het maar het begin. Geniet ervan. We houden contact.

  • 07 Februari 2009 - 01:20

    Roon:

    7 febr. 02.45 uur
    Berichtje van Eric uit NZ.
    Dat hij veilig geland is en dat hij zijn huurauto aan het ophalen is.

    Hit the road Aar and keep left.

  • 07 Februari 2009 - 05:03

    Aar:

    Yah I do, dee next message

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 69017

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: