Last but not at least - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Last but not at least - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Last but not at least

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

27 Februari 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik ben weer in mijn "lounche" heb in een moslimland een echt biertje getapt, wordt zo gemasseerd (Annemarie) en is er lopend buffet. Daarna douchen.
Toch eerst mailen met jullie. Zometeen ga ik echt op de proef gesteld worden. Niet omdat ik van de ene belangstelling/aandacht in de andere val, niet vanwege al die rijkdom die ik om mij heen heb, maar omdat ik 12 uur in het midden van een rij van 5 in een vol vliegtuig moet zitten en er net 11 achter de rug heb. Deze keer maar 2 1/2 uur tusssen de vluchten. Dat noem ik een luxe probleem. Ik ga vertellen dat ik blaasontsteking heb en dat ik iedereen erg ga lastig vallen met mijn toiletgang dat wil vast niemand en zullen ze willen ruilen met een gangpadplek. Ik ben ook gewoon te breed voor die plek, laten we eerlijk wezen. Maar nog even terug naar al die heerlijke reacties van jullie. Inderdaad ligt mijn mobiel schermpje aan gort. Ik kan wel gebeld worden (Roon), maar zie niet veel zien dan. Harry, de kleine (leuke en ontdeugende) terrier van Rene zag er een visje in op het terras gisteravond en hap zei die. Ik krijg per omgaande via de verzekering een nieuw toestel. No worries dus. Mijn koffer gaat hopenlijk nu goed. Mijn zakmes zit erin, dat had ik de vorige keer vergeten en werd dat een partij improviseren. Ook die kwam in Auckland terecht in een verder lege fototas. En dan Anne Katrien. Wat goed dat je nog even de speellijst van de CAnterbury KLassieke readio hebt bezocht. HEt klopt inderdaad dat het FINZI: Intimations of Immortality Op 29 - Ian Partridge (ten), Guildford Philharmonic Choir & Orch/Vernon Handley (Lyrita SRCD 23
was, want BIZET: L'Arlésienne Suite kwam er inderdaad na. Dat stuk van Finzi tijdens mijn gang naar X-kerk airport leek wel of ik werd omlijst door deze prachtige muziek in mijn eigen documentaire. Ik ga het zeker opzoeken.
Roon, als je me ophaalt: wat ik aan heb, heb ik ook voor jou, maar dan een maat kleiner. Het is het mooiste en het meest toepasselijke wat ik kon vinden. Het wordt wel vrienden voor het leven deze ene keer, hoe we dat ook verder proberen te vermijden. Misshcien moeten we nog een keer een NZ party geven, komende zomer b.v., met een cricketwedstrijd, of Rugby zo je wil (ik denk dat je voor het laatste gaat). En Marg, voor jou is er vooral natekst. Oke mijn ik ben aan de beurt voro de massage........Roon, tot straks.....

  • 27 Februari 2009 - 12:56

    Fiona:

    Het laatste stukje van je avontuur....Wat een belevenissen!! Je bent een geweldige schrijver.
    Goede thuiskomst!

    Liefs Fiona

  • 27 Februari 2009 - 14:04

    Annemarie:

    Voor deze ene keer even vanuit SZ. Hoop dat je lekker gemasseerd bent. We wensen jou veel sterkte de komende 12 uur ! Je smoes zou mij overtuigen :-); ik weet hoe het gaat tijdens vergaderingen (haha). Tot dinsdag,

  • 27 Februari 2009 - 14:16

    Marc:

    WELKOM THUIS!

  • 27 Februari 2009 - 14:53

    Gerda:

    Hoi Eric,
    Welkom thuis in ons miezerige landje, groetjes Gerda

  • 27 Februari 2009 - 15:21

    Roon:

    Ik ben nog niet klaar je moet nog effe wachten. Zal je jas meenemen.

    Dus rustig aan. Laat je spieren goed doorbloeden met de massage dan heb je minder kans op trombose. Vergeet niet lekker veel te drinken, dan blijf je in beweging en het is goed voor je Jet Lag.

    De kachel is opgestookt hier.


  • 27 Februari 2009 - 17:05

    De Daltons:

    Nog even en dan zijn jullie weer herenigd.
    genieten en welkom thuis in ons kikkerlandje.

    hini

  • 27 Februari 2009 - 18:25

    Monique:

    Ha die Eric,

    Jij zit nu in het vliegtuig. Wat een reis zeg..... Geniet van het weerzien met Ronald en van de Nederlandse bodem. Nederland is ook best wel leuk hoor :-).
    Ik zie je dinsdag weer! Oh ja, je moet de groetjes hebben van Maaike... die kwam ik tegen aan de Jericholaan... Ze vraagt altijd naar je hoor!

    Doe rustig aan deze dagen en tot volgende week!
    Liefs van Monique

  • 27 Februari 2009 - 19:58

    Benita:

    Hoi Aar en Roon,

    Voordat je de Nederlandse bodem kust, Aar, wil ik nog even een gokje wagen op de prijsvraag die je over je naam: Aar hebt uitgeschreven. Je weet maar nooit..
    Komt de naam Aar van meneer en mevrouw de Bok? Zij noemt hem Aar. Ze waren net trouwens weer op tv.
    Nou, lieve mensen, jammer dat er door het einde van de reis ook een einde komt aan de deelname zo met elkaar op deze site.Echt gezellig. Marc, ik wil nog graag je e-mail adres, zodat we het contact kunnen aanhouden (vraag maar even aan Roon). Kom gezellig een keer langs in Buitenkaag. Dan kletsen we weer eens bij.
    Het voorstel van een NZ party voor de komende zomer lijkt mij erg leuk. Ik zou de cricket of rugby wedstrijd (die paarden schijten zo) niet in je tuin houden, hoor.Trouwens die is er ook te klein voor.
    We zien en horen het wel. Een feestje is altijd leuk.

    Veel liefs en knuffels van Benita

  • 27 Februari 2009 - 20:03

    Marleen En Peter:

    Ha die Eric,

    Nog fftjes volhouden tijdens je vliegreis (hopelijk heb je een plekje kunnen bemachtigen bij het gangpad:) en dan heerlijk weer naar Ronald! We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's! Eerst maar even bijkomen van je fantastische reis!

    Liefs, Marleen en Peter

  • 28 Februari 2009 - 03:28

    Annekatrien:

    Welkom thuis allebei. 't Leven is soms niet rechtlijnig; Eric, jij hoort niet helemaal daar en ik hoor niet helemaal hier. We genieten van de 'uitstapjes', om dan langzaam weer terug te wennen aan onze eigen keuzes. Ronald en Eric: Jullie zijn me allebei dierbaar: wees lief voor jezelf en elkaar; 't kan wel ff 'n beetje
    'sensitive' zijn; 't komt allemaal helemaal goed, jullie zijn n super-stel. Liefs, sterkte & lekker genieten samen.

  • 01 Maart 2009 - 20:47

    Roon:

    Nou jongens en meiden...hij is weer heelhuids thuis en heeft heel het weekend zijn verhalen gedaan. Ik heb aan zijn lip gehangen. De foto`s en video zijn goed gelukt. NZ is weer terug in mijn gedachten qua schoonheid. Wat is het toch een prachtig land.

    Ook jullie bedankt voor je reactie, want dat heeft mij ook geholpen die paar weken op een leuke manier door te komen.

    Bedankt voor diegene die hem zo goed hebben verwend tijdens zijn jongensdroom reis.

    Groetjes Roon

  • 02 Maart 2009 - 18:28

    Abdel:

    Ik heb niet alles gevolgd maar was aardig op de hoogte van jouw ervaringen en belevenissen. Welkom terug in ons midden. We zullen zorgen dat NZ altijd in de buurt is. We houden contact.

    gr,
    Abdel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 69078

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: