Het is dus nog niet klaar..."een hele eer"..... - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Het is dus nog niet klaar..."een hele eer"..... - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Het is dus nog niet klaar..."een hele eer".....

Door: Ronald & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

28 April 2011 | Nederland, Barendrecht

"Beste Ronald en Eric,

Afgelopen week kwam ik jullie reisverhalen tegen op WaarBenJij.Nu. Ik heb jullie reisblog geselecteerd voor het boekje ‘Waar ben ik nu geland?!’. Een enorme eer!

Zoals jullie misschien weten, brengen wij elk jaar een boekje uit met de leukste reisverhalen door reizigers geschreven van WaarBenJij.nu. Dit boekje komt in verschillende boekhandels te liggen en het wordt in pocketformaat gedrukt.

Lijkt het jullie leuk om aan deze publicatie mee te werken? Jullie hoeven hiervoor niets te herschrijven; eventuele spellingsfouten worden er namelijk uitgehaald. Bij elk reisverhaal worden 3 reistips gegeven. Kunnen jullie me ook 3 leuke reistips mailen die passen bij jullie reisverhaal ‘Huwelijk in grote terts’?

Ik hoop snel te horen of jullie mee willen werken! Ik stuur jullie na de publicatie een versie van het boekje toe, zodat jullie het zelf ook kunnen lezen.

Ik hoop van jullie te horen! Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Nienke van Denderen
Redactie / Helpdesk"

En natuurlijk hebben we drie leuke reistips........wordt vervolgd.

NB 15 mei de prijsuitreiking aan de winnares. Fotoos en verslag volgen.
Knuffels, Ronald en Eric


  • 28 April 2011 - 19:48

    Benita:

    Tjee, wat leuk!!! Ja, zoals wij hebben genoten van jullie reisverhalen, zo wordt het wereldwijd. Ja, jullie schrijftalent is dus echt opgevallen, dat zie je maar weer.

    Heel leuk dat jullie hiervoor zijn uitgenodigd.

    Wij vertrekken morgen lekker voor een week naar Tsjechie.

    Ben nog even benieuwd, Ronald, hoe je motorlessen waren.

    Spreken elkaar na onze vakantie.

    Veel liefs van Benita

  • 28 April 2011 - 19:52

    Monique:

    Wat gaaf!!!!!!

  • 28 April 2011 - 20:01

    Marianne:

    Wat ernorm leuk. Ik had het al tijdens jullie reis geopperd, je moet je verhalen uitgeven...en blijkbaar heeft een ander dit ook gedacht.

    Gaaf mannen! dikke kus,

  • 29 April 2011 - 09:44

    Gerda:

    Super hoor, dat jullie hier voor zijn uitgekozen, spannend ook hoe het allemaal eruit gaat zien.
    Veel succes en geniet ervan,
    Knuffels Gerda de Jong

  • 29 April 2011 - 16:13

    Marleen:

    Wat een eer en wat ontzettend leuk!!

    Kus Marleen

  • 01 Mei 2011 - 12:28

    Marjo:

    hoi jongens,
    wat onzettend gaaf, zoals andere al vertelden jullie hebben zeker goede reis verhalen geschreven met mooie fotos, ik ga zeker het boekje kopen.
    kus marjo

  • 05 Mei 2011 - 10:07

    Els:

    Gefeliciteerd dat jullie geselecteerd zijn

    zo zie je maar dat zelfs buiten de familie en kennissen om er mensen zijn die jullie schrijven waarderen

    Ik ben erg benieuwd

    gr, Els


  • 05 Mei 2011 - 10:08

    Els:

    Gefeliciteerd dat jullie geselecteerd zijn

    zo zie je maar dat zelfs buiten de familie en kennissen om er mensen zijn die jullie schrijven waarderen

    Ik ben erg benieuwd

    gr, Els


  • 05 Mei 2011 - 10:08

    Els:

    Gefeliciteerd dat jullie geselecteerd zijn

    zo zie je maar dat zelfs buiten de familie en kennissen om er mensen zijn die jullie schrijven waarderen

    Ik ben erg benieuwd

    gr, Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 69102

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: