Epiloogje - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Epiloogje - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Epiloogje

Door: Ronald & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

25 Februari 2011 | Nederland, Barendrecht

Beste vrienden, familie en bekenden. Het is gebeurd, het zit er op en zijn we in "goede" gezondheid in onze (andere) comfortzone teruggekeerd. Na een vlucht van 2 uur naar Kuala Lumpur zijn we deze stad ingegaan die we inmiddels op ons duimpje kennen (van vorig jaar). We hadden tenslotte 8 uur te verbrassen. Onder de twee grote torens hebben we lekker gesnoept en in de twee torens naar de bios geweest. Lekker griezelen tijdens een spannende film. Buiten viel de eerste echte regen van onze vakantie op ons lijf. De omweer liet van zich horen en da's in de tropen niet misselijk. Toen de grote rit en vanmorgen om 6:15 uur stonden we aan de bagageband. Voor het eerst werden we gecontrolleerd. Er werd wat bedenkelijk naar de hoofdprijs gekeken. Oké Annemarie, daar verzinnen we wel wat gezelligs op. Tot zover dragen we allebij nog maandverband, want de beestjes zijn weer terug in ons lijf. We zitten weer aan de slappe thee en beschuit. Iedereen fijn weekeind en tot ziens of horens. Wij gaan nog even 7 uur tijdsverschil rechtzetten.
Hartelijke groejes, Roon & Eer

• 25 Februari 2011 - 13:14

Kadoot:

Ahhhhhhhhhhhhhh, jammer dat jullie weer thuis zijn. Ik vind Azie zo bij jullie passen,. Heb zwaar genoten van jullie verhalen, dank voor de afleiding, veel liefs, Annekatrien, Christchurch

• 25 Februari 2011 - 15:03

Joop En Benita:

Nou, dat is vervelend dat jullie weer de poeperitus hebben. Had je nu maar de luxe van de billendouche, want dan kon je alles lekker schoonspoelen.........

We hopen dat jullie gewoon weer in je ritme komen.
    Na een goede nacht slapen voel je je morgen hopelijk weer toppie.

Veel liefs van Joop en Benita

• 25 Februari 2011 - 15:22

PEEVE:

LEKKER NAGENIETEN!
    WE GAAN JULLIE ZIEN.
    KNUFFELS.

• 26 Februari 2011 - 06:58

Helene:

Mannen....wat fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Nu nog even nagenieten en opknappen!!

Hoop jullie snel te zien om alle verhalen live te horen!!!

Dikke kus,

Len

• 26 Februari 2011 - 08:51

Annemarie:

Ha boys,
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Het zal wel weer heel erg wennen zijn, niet alleen aan de kou denk ik. Hopelijk zijn het niet de beestjes die jullie nog heel lang laten terugdenken aan deze prachtige reis. Maar juist de herinneringen aan mensen, aan dat wat je samen beleefd hebt, aan geuren, aan geluiden, aan beelden, ook die niet vastgelegd zijn op een foto enz.enz.
    Enfin, dit "boek" zal daar zeker bij helpen.
    Nogmaals bedankt dat ik mee heb mogen reizen.
    Groetjes uit Breda

• 27 Februari 2011 - 08:27

Bob En Eric:

hallo mannen, blij dat jullie heelhuids terug zijn! Wij hoeven niet te vragen hoe de vakantie was, dat hebben wij wel online kunnen volgen.
    Dat zal weer wennen worden van de week.
    Geniet nog even van jullie weekend om weer in de juiste ritme te komen. Hoop dat jullie ook snel hersteld zijn van de rallykak.