-Intermezzo- - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu -Intermezzo- - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

-Intermezzo-

Door: Ronald & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

10 Februari 2011 | Cambodja, Phnom-Penh

Zojuist (alsnog 30) fotoos bij het vorige verhaal geplaatst. Eric's favoeriete, tevens zijn ontroerenste foto is de laatste.
Inmiddels in Bandabang in de Sanctuary Villa intrek genomen (zeer aangenaam). Eric heeft zijn grote teen verrekt en strompelt. Gelukkig kunnen we fietsen huren. Tot de volgende....

  • 10 Februari 2011 - 07:44

    Marleen:

    Hallo ooms!

    Ik lees net jullie bijzondere verhaal en wat zie ik, jullie zetten tegelijkertijd nieuwe foto's erop!
    Wat een indrukken zeg! Eric, die laatste foto vind ik ook de mooiste en ontroerendste! Tja daar sta je dan...
    Hopelijk gaat het met je teen snel weer beter want jullie hebben nog heerlijk 2 weken vakantie voor de boeg en dat moeten jullie samen zonder strompelen door maken!
    Afgelopen zondag bij oma geweest, ze was erg blij met jullie verslagen, zal de rest ook naar haar opsturen! Jullie krijgen van haar een dikke pakkerd!
    Lieve mannen, geniet ervan en bij terugkomst hoor ik graag jullie verhalen en dan vertel ik jullie mijn bijzondere verhaal!! ;)

  • 10 Februari 2011 - 10:11

    Kadoot:

    Prachtige fotoos. 't Enige dat ik met jullie gemeen heb is uit Nederland weg zijn en de temperatuur.
    Lief zijn voor je eigen gemoed he? Liefs

  • 10 Februari 2011 - 12:50

    Gerda:

    Hoi Ronald en Eric, wat een geweldig mooie en ook indrukwekkende foto's hebben jullie gemaakt.
    Wij reizen zo echt een beetje met jullie mee.
    Doei liefs Gerda

  • 10 Februari 2011 - 17:40

    's Jeanneke:

    Schitterende foto's! En zeker de laatste. Ik leef elke dag met jullie mee, heerlijk. Mochten jullie ergens een boekwinkel tegen komen (????) denk dan aan Ans en 'de kleine prins' in het Cambodjaans.
    Groetjes, ook van haar.

  • 12 Februari 2011 - 09:46

    Annemarie:

    Geweldige foto's weer en inderdaad met name de laatste is prachtig !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 69002

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: