Roon telt af en schrijft: - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Roon telt af en schrijft: - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Roon telt af en schrijft:

Door: Ronald & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

10 Januari 2011 | Nederland, Barendrecht

Zo, en nu is het echt aftellen voor ons. Voor de lezer niet zo interessant, want we reizen nog niet en zijn druk met de voorbereidingen bezig.
Eric heeft een super dagrugzak gekocht en we hebben onze shots voor de tropen in ons lijf zitten. De dure visa zijn geregeld in Breda/Brussel en is paklijst “ Cambodia” actueel gemaakt. Ik organiseer de trip deze keer en neem een voorsprongetje op de beelden van Cambodia die op het internet te vinden zijn.

Onlangs sloten wij 2010 af met een heerlijk door Eric gemaakt "slaatje a la Eric" en hebben met een goede Champagne een toost uitgebracht op 2011.

Onze prijswinnaars (Bob en Eric) van de Maleisië prijsvraag, zijn op 8 januari met hun "zelf" uitgekozen gasten (Willem en Marga) hun gewonnen prijs in ontvangst komen nemen (Uitgebreide Maleisische rijsttafel met "jaar van de tijger" mascotte).

De komende reis gaan wij een nieuwe prijsvraag op het net zetten. Wederom gelden dezelfde regels als van Maleisië namelijk: Wie het eerst het goede antwoord aan ons doorgeeft heeft gewonnen.
De prijs wordt nog even geheim gehouden.
Dus vanaf 27 januari t/m 25 februari 2011 goed op je mail letten voor de reisverslagen van Eric and Ronald.

  • 10 Januari 2011 - 21:17

    Benita:

    Hoi lieverds,
    Ja, nu het nieuwe jaar is begonnen gaat het inderdaad snel en is het aftellen begonnen.
    Spannend allemaal.

    Ik weet niet waar jullie op getoast hebben, maar het jaar 2011 wordt echt een TOP jaar. Daar geloof ik echt in. 2011 is the year of the rabbit, dus je begrijpt dat mij dat wel aanspreekt......

    Ik kijk weer uit naar jullie reisverslagen, de foto's en natuurlijk de prijsvraag.
    Nou, Bob en Eric, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs en jullie zullen vast lekker gegeten hebben, want dat kun je wel overlaten aan Eric en Ronald.

    We hebben snel weer contact.

    Veel liefs van Benita


  • 10 Januari 2011 - 22:06

    Marga:

    Hoi lieve Roon en Eer, Net terug van nichtje Rita nog even een heel hartelijk dank voor het heerlijke Maleisische diner en nu: aftellen maar: 17, 16, 15, 14............

    Liefs van Marga

  • 11 Januari 2011 - 09:38

    Els:

    Hoi vakantiegangers

    Dankzij een goede voorbereiding zal het wel weer een mooie reis worden en is het voor ons ook genieten vooral door deze site.

    Natuurlijk wens ik jullie een goede reis en een mooi verblijf daar.

    Winnen staat bij mij nooit voorop maar nu ik jullie foto's heb gezien van de vorige winnaars wil ik deze keer zeker winnen.

    Jullie staan te popelen om te vertrekken maar heb nog even geduld. zo te horen bereiden jullie je goed voor en hopelijk gaat de tijd nu sneller om

    tot mails


  • 11 Januari 2011 - 09:50

    Yvette:

    Hoi

    Leuk deze site, zo kan ik een beetje met jullie mee reize.
    Alleen heb ikhet stuk van de prijsvraag niet begrepen, maar dat is niet erg.
    Dus als ik het goed heb begrepen vertrekken jullie de 27ste.
    Kan je me even uitleggen hoe ik het bij kan gaan houden waar jullie zijn en wat jullie doen.
    Sorry niet niet vaak op het net en weet dus niet echt wat dit voor site is.

    Dikke kus
    en veel sterkte met de voorbereidingen, al hoe wel ik denk dat dat wel zal lukken.
    Het is niet de eerste keer dat jullie een grote reis gaan maken.
    Maar sorry hoor heb ook niet begrepen waar jullie naar toe gaan.

  • 11 Januari 2011 - 10:39

    Gerda:

    Hoi Eric en Ronald,
    Allereerst een heel goed 2011 toegewenst. Jullie gaan al goed van start met zo een mooie rondreis, ik hoop dat jullie weer vreselijk zullen genieten van alles wat je meemaakt, en ik houd de verslagen bij op de mail.
    Héél véél plezier en een goede vlucht,
    liefs Gerda uit Warder

  • 12 Januari 2011 - 10:35

    Peter & Marleen:

    Soo-a s'day Ronald en Eric!

    Sok sa-bai jee-a dtay? Of te wel, hoe gaat het met jullie? Zo te lezen zijn jullie druk bezig met de voorbereidingen! Heerlijk idee om over 15 dagen samen de grote reis naar Cambodja te gaan maken! We wensen jullie heel veel plezier en sterkte met de allerlaatste lootjes op werk en dagelijks bezigheden! We tellen met jullie af..!

    Liefs, Peter & Marleen

    Ps. We hebben beide afleveringen van de straatdokter bekeken. Helaas bij de tweede uitzending was je er niet bij Ronald! Wel erg leuk om te zien wat Havenzicht is, hoe het eruit ziet en wat je werkzaamheden zijn zoal. Leuk, en we zullen de andere keren ook gaan kijken!

  • 13 Januari 2011 - 09:07

    Marjo:

    lieve broers,
    wat gaan de dagen snel, en nu maar uitkijken naar jullie mooie verhalen en foto,s
    ronald en eric ik wens jullie een hele goede reis en geniet van alles en ook van elkaar.
    liefs marjo

  • 26 Januari 2011 - 13:28

    's Jeanneke:

    Heb jullie zelf maar op het net opgezocht. Nu staan jullie bij de favorieten. Ik ga jullie volgen en mijn best doen bij de prijsvraag. Veel moois toegewenst!

  • 26 Januari 2011 - 16:07

    Annemarie:

    Een heel fijne reis gewenst. Ook ik ga jullie volgen ....
    P.S. waren de ST-acteurs naar wens ???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 69013

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: