Lekkerbekkende voorpret - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Lekkerbekkende voorpret - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Lekkerbekkende voorpret

Door: Ronald & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

21 November 2010 | Nederland, Barendrecht

(English version in the reactions underneath) Nog een dikke 2 maanden en dan begint onze grote "zomer" vakantie. Ronald is deze keer zéér verdiept in het literaire vakantie materiaal en is bijna klaar met het plannen van de reis. We blijven de hele periode uitsluitend in Cambodja, want we houden er van om een bestemming grondig te doen en lekker te relaxen. Ons hoofddoel is het tempelcomplex van Angkor waar we zeker een aantal dagen zullen verblijven. We zijn nieuwsgierig naar de reis en verblijf mogelijkheden en laten ons graag verassen. Naar de verhalen zou Cambodja een soort Thailand zijn maar dan 40 jaar geleden en dat idee bevalt ons wel. Oké, eerst de feest dagen overleven..........

• 21 November 2010 - 13:41

Benita:

Ooooooo, ik zo zoooooooo meewillen met jullie.
    Ja, voorpret is altijd al geweldig leuk. Lekker lezen in je joggingbroek. De landkaart erbij en alvast een beetje plannen.
    De feestdagen overleven jullie toch ook wel? Altijd gezellie met vrienden en lekker eten en..... veel drinken.

Fijne zondag verder.

Veel liefs van Benita

• 21 November 2010 - 21:25

Marga En Willem:

Hoi lieverds,

Allebei weer helemaal opgeknapt, zo begreep ik uit Roon's SMS en nu uitzien naar Cambodja: heerlijk! En eerst nog een wonderschone Eerste Kerstdag met.....juist! Veel liefs en succes met de werkloodjes de komende week! Roon, wil jij mij even bellen komende week??

Liefs van Marga

• 24 November 2010 - 19:52

Eric En Ronald Verstraaten Van Beek:

For our English verbal friends: Another 2 months and then our big "summer" vacation will take a hike. Ronald is very much engrossed in the holiday literary material this time and is almost finished planning the trip. The whole period, we ill stay in Cambodia, because we love to do a destination thoroughly and just relax as well. Definitely, our main goal is the temple complex of Angkor where we will stay for some days. We are curious about the traveling and accommodation facilities and we like the (nice) surprises though. Cambodia, according the stories, suppose to be a sort of Thailand, but that like40 years ago and that suits us we guess. Okay, first survive the coming holidays ..........

• 01 Januari 2011 - 23:41

Nachtdiensttijger:

Hoi allemaal,

Zo en nu is het echt aftellen voor ons.
    Aangezien de reis voor velen nog niet actueel is zijn wij alvast met de voorbereiding bezig.
    Eric heeft een super dag rugzak gekocht en we hebben onze shots voor de tropen gehaald.
    De dure visa zijn geregeld in Breda/Brussel en is paklijst “ Cambodia” actueel gemaakt.

Ronald is met de trip bezig en neemt een voorsprongetje op de beelden van Cambodia die op het internet te zien zijn.

Wij hebben 2010 afgesloten met een heerlijk door Eric gemaakt "slaatje a la Eric" en met een goede Champagne een toost uitgebracht op 2011.

Onze prijswinnaars (Bob en Eric) van de Maleisië prijsvraag, komen op 8 januari met hun "zelf" uitgekozen gasten (Willem en Marga) hun gewonnen prijs in ontvangst nemen.

Deze reis gaan wij een nieuwe prijsvraag op het net zetten. Wederom gelden dezelfde regels als van Maleisië namelijk: Wie het eerst het goede antwoord aan ons doorgeeft heeft gewonnen.
    De prijs wordt nog even geheim gehouden.
    Dus vanaf 27 januari t/m 25 februari 2011 goed op je mail kijken voor de reisverslagen van Eric and Ronald.