Ontflippen na verkeers-infarcten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Ontflippen na verkeers-infarcten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Ontflippen na verkeers-infarcten

Door: Ronald & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

17 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ja je leest het goed....Ontflippen. We hebben namelijk een reis achter de rug in een minibus, de enige mogelijkheid om Tama Negara uit te komen. We wisten dat het 9 uur zou gaan duren, is het niet dat alle chinezen en diegene die het nieuwe tijgerjaar hebben gevierd weer naar huis moesten. We in drie verkeersinfarcten terechtgekomen. Kortom, 12 uur laten konden we onze suite in het E&O hotel betreden.

We kunnen nu echt ontflippen in dit prachtige hotel. Surf naar het E&O hotel te Penang en kijk even met ons mee. De suite is in koloniale stijl ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is om te kwijlen en niets ontbreekt er aan. We hebben uitzicht op zee alhoewel we die nog niet gezien hebben door de duisternis. We wanen ons in een oud koloniaal walhalla, maar dan helemaal gerenoveerd.
Voor Eric (geboren en getogen in de horeca) en voor Ronald (Levensgenieter pur sang) is dat natuurlijk super.....

Even snel een stortdouche en weer het avondleven induiken. We belanden in de meest fancy straat recht tegenover het hotel en Eric moet even de ommezwaai verwerken. Het is de uitgaansstraat (voor zover we het gezien hebben) van Penang en trillen de ramen van de muziek. (In het hotel horen we niets) Opvallend is de vertoning van tekenfilms in de dure nachtclubs met ladyboys en meiden met hoge hakken en Gemma Glitter jurkjes.

Nog even internetten en laten we heerlijke veel te dure dubbele likeurtjes bij de computer afleveren en is het net 1 uur 's-nachts geweest. Jullie snappen het.... we zijn helemaal in de vakantie-verwen-modus en gaan zo heerlijk slapen.........
Bij de weg, leuk dat jullie steeds zo enthousiast regaeren.

• 16 Februari 2010 - 17:14

Marleen:

Wow, wat zijn jullie lekker aan het genieten! Slaap lekker straks!

Liefs, Marleen

• 16 Februari 2010 - 17:18

Bob En Eric:

Lekker hoor geniet ervan! Laat die welvaart maar goed binnenkomen! Jullie hebben het verdient, altijd maar zorgen voor anderen, laat nu maar eens lekker voor je zorgen! Slaap ze voor straks.

• 16 Februari 2010 - 22:23

Marga En Willem:

Het hotel ziet er echt geweldig uit!!! En wat een mooie foto's!!! Vooral middagwandeling 2 vind ik echt heel mooi...

Liefs!

• 17 Februari 2010 - 09:44

Els:

Kortom fantastisch allemaal.
    Kunnen/willen jullie straks nog wel naar huis?
    Gelukkig hebben jullie nog 10 dagen dus neem het ervan.
    gr Els

• 17 Februari 2010 - 10:17

Ronald Himself:

Els....Nee we kunnnen niet naar huis. Kom ons alstjeblieft ophalen dan kunnen we samen terug naar Barendrecht.
    (heb net een leuk speeltje gekocht om de plaatjes mee vast te leggen)
    Dan blijven wij wel hier wachten op onze redders.

Gr en kus
    (Groetjes aan Ma als iemand dat telefonisch wil doen voor ons)

• 17 Februari 2010 - 15:13

Gerda De Jong:

Hoi lieve vrienden, wat een heerlijke verhalen zeg, jullie genieten volop. En heel mooie foto's, om jaloers op te worden al die natuur, en wat een superhotel. Hier vriest het nog steeds, en men is volop intoe de Olympische Spelen. Geniet er nog even van daar, ik kijk uit naar jullie volgende verslag,
    Groetjes Gerda

• 17 Februari 2010 - 18:55

Sjany De Boom:

Niet snel zit ik om woorden verlegen, maar nu is het even zoeken. Je zou toch echt niet zeggen dat ze in hun hart zulke gewone jongens zijn, als je de laatste foto´s bekijkt... Echt geweldig mooi allemaal.
    En dan te bedenken dat die reis nog lang niet ten einde is, wat een heerlijkheid.
    Nou mannen, veel plezier maar weer!

Lieve groet van Sjany

• 17 Februari 2010 - 20:42

Benita:

Goh, jullie baden je wel in luxe zeg!! Wat een hotel!! Over baden gesproken: gelukkig zie ik in de badkamer ook nog een glimp van een blote Ronald onder de douche.
    Ook nog bedankt voor jullie ansichtkaart, die we vandaag ontvingen.
    Jongens, jongens, wat hebben jullie het fijn, daar. Hou nog wel wat geld over voor de zomervakantie naar Frankrijk,hoor.
    Ik zie weer uit naar het volgende verhaal en de foto's. Veel liefs van Benita