Bedankt !!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Bedankt !!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Bedankt !!!!!

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

27 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het zijn mooie en moeilijke tijden in Christuskerk. Ik heb zoveel warmte mogen ontvangen dat ik er kippenvel van krijg nu ik het schrijf. Het is lastig om te vertrekken, want het voelt hier zo vertrouwd aan. Nog even een slaapje en dan ga ik weer twee megazitten op mijn "kont"-o schrijven. Het voelt alsof ik maanden ben weggeweest. Het is een gekke gewaarwording.

Bedankt..... Christchurch dat ik weer even van je mocht zijn. Bedankt Rene, dat je weer familie bent. Bedankt Jane, dat ik bij in je mansion bij de houtkachel met je hebt mogen toeven, voor je heerlijke Surinaams en al dat lekkers wat je meegaf. Zoals je zegt, je speelt tegenwoordig wat met de aarde. Riens en Karin (Karikaas) wat verrukkelijk om jullie weer te zien. Wat hebben jullie het voor elkaar en wat een prachtig centrum voor balansarrangementen heb je gebouwd. De lunch wat top en het aangroeiend volk op jullie terras een feest. Karin, Marian en Yoka, bedankt voor jullie boek en mooie persoonlijke teksten die er in staan. Het is een vervolg op bridesflight en ik begin er in het vliegtuig al aan. Nisargo en Peter, (en Tim natuurlijk) wat een korte maar krachtig samenzijn, mooi huis en net begonnen aan een nieuw leven in NZ. Heel veel succes in de "stadgevangenis" van Christchurch. Ik zal Marga stevig terugknuffelen van jullie. Ik zal nog een nachtje slapen over je zakelijke invitatie. Bedankt Annekatrien, je vulde mij met je aanwezigheid, je bent een prachtig mens en ik houd eeuwig van je. We halen het beste in elkaar boven, dat bleek maar weer. Bedankt dat je me met je Brabantse vrienden hebt laten zijn. Wat een passie, wat een prachtig huis (bordes a la Soestdijk). AK, wat grappig al die kriskras contacten die al deels bleken te bestaan. Wat een verrassingen allemaal. Yoka en Martin, het was een kruising tussen een 5 sterren hotel en familiewarmte. Wat hebben jullie mij verwend. Ik kom zeker een keertje met Ronald scrabbelen in de Jacuzzi en dan plukken we een druifje. Misschien gaan we nog een keer "op z'n lepeltjes" maar dan zetten we dat paard in de stal. Wat zijn jullie een mooi stel, hebben een heerlijk retirement en zijn lekker strak en actief. Volgens mij worden jullie nooit bejaard. Allemaal heel erg bedankt. het is onvergetelijk geweest. En tot slot, Ronald, dank je wel dat je er alles aan hebt gedaan om dit voor mij mogelijk te maken. Je bent mijn prince, pas petit, mais aux cheval blanc.

Einde logboek

  • 26 Februari 2009 - 11:35

    Gerda:

    Hoi Eric, ja afscheid nemen doet pijn, maar je hebt geweldige herinneringen in je hoofd en hart, en die heb je altijd bij je. En vele mooie foto's om weer eens te bekijken.
    Alvast een goede reis terug en tot horens, liefs Gerda

  • 26 Februari 2009 - 12:36

    Roon:

    Dit maal zoek ik naar woorden en zit ik te staren, achter de pc, naar je tekst.

    Je zult nog vele verhalen hebben om thuis te vertellen.

    Have a good trip back to Barendrecht. I`ll wait for you.

    Love R

  • 26 Februari 2009 - 14:45

    Marc:

    Dag Broertje!
    Goeie thuisreis!
    Dit heb ik je ook ge es em est... maar het bleek dat een hondje jouw mobiel heeft aangezien voor een botje...
    Knuffels!

  • 26 Februari 2009 - 15:21

    Roon:

    Ja, inderdaad Marc en anderen.

    SMS met Eric is NIET MEER MOGELIJK.

    Het was een aardige kluif.

  • 26 Februari 2009 - 16:59

    Annemarie:

    Een fijne terugvlucht gewenst met nog een keertje een massage in KL ?
    Tot dinsdag de 3e

  • 26 Februari 2009 - 17:32

    Marianne:

    Hoi Eric,
    Ik wens je een hele goeie reis terug naar dit kouwe kikkerland. Ik wil je op deze manier nogmaals laten weten dat ik genoten heb van je reisverhalen en je foto's. Ik denk dat ik die ga missen als je gewoon weer 's nachts naast je Roontje ligt. Ik zie je graag als je weer thuis bent, we plannen wel wat.
    take care, tot gauw,
    kuzz, Mar

  • 26 Februari 2009 - 20:07

    Marjo :

    lieve eric een hele goede reis terug kusjes marjo

  • 26 Februari 2009 - 20:18

    Tante Wanten:

    Lieve Eric,
    Net je laatste bericht en fotoos bekeken. Weer traantjes natuurlijk! Ik word nu echt zo'n snotterig oud wijf hoor! Maar je hebt het weer even in een paar woorden gezegd wat er allemaal in je hart zit. Wij, Waldemar en ik, wensen je een veilige weg terug (gelukkig vlieg je niet met Turkish Airways, foei toch!) regelrecht naar je Barendrechts vilaatje en jouw everloving Roon! We luv yah!!! Yoka en Martin

  • 26 Februari 2009 - 21:27

    Benita:

    Lieve Eer,
    Goede terugreis gewenst, waarin je ongetwijfeld weer leuke mensen ontmoet met jouw open mind en uitstraling.
    Zaterdagochtend vroeg (als je vlucht volgens schema vliegt) kun je Roon weer in je armen sluiten en andersom en dan lekker snel weer naar je mooie huis in Barendrecht.
    Wat zul je veel te vertellen hebben nog, naast al die verhalen die je al hebt geschreven. Roon, je oren zullen wel tuiteren.
    Veel liefs van Benita

  • 26 Februari 2009 - 22:08

    Els:

    kan het nog???
    bedankt voor je mooie verhalen en foto's en ik kom gauw horen en kijken wat je nog meer hebt beleefd.(natuurlijk eerst de tijd krijgen/nemen voor elkaar)
    Een hele fijne reis terug en goed aankomen hoor!!

    Gr. Els xxxx

  • 27 Februari 2009 - 00:33

    Annie:

    Eric zal je nu op je koffers passen?

    Goede reis jongen. Kom je gauw een kopje koffie drinken. Ronald heeft al je verhalen voor mij op papier gezet. Leuk hoor. Dag tot zaterdag. Anna

  • 27 Februari 2009 - 07:18

    Marga:

    Ik ben innig dankbaar dat je zo hebt genoten en innig dankbaar dat je Nisargo, Peter en Tim hebt onmoet! Dat doet me echt goed!!!!

  • 27 Februari 2009 - 08:45

    Annekatrien:

    Dank je wel. Ik hou van je.

  • 27 Februari 2009 - 09:15

    Annekatrien:

    Eric, wat je gehoord hebt op weg naar 't vliegeld is een van de volgende:

    HAYDN: String Quartet in C Op 76/3, Emperor - Lindsay String Quartet (ASV CD DCA 1076)

    FINZI: Intimations of Immortality Op 29 - Ian Partridge (ten), Guildford Philharmonic Choir & Orch/Vernon Handley (Lyrita SRCD 238)

    BIZET: L'Arlésienne Suite No 1 - Les Musiciens du Louvre/Marc Minkowski (Naïve V 5130).

    Hoopt dat dit helpt. Hoop ook dat je voor ons, je fans van waarbenjenu, nog een keer verschijnt. Doei en liefs, ook voor Ronald, die zeker de volgende keer meekomt, want anders.......


  • 27 Februari 2009 - 17:02

    De Daltons:

    Bedankt Eric voor al je geweldige verhalen.
    Zo hebben wij ook nog een beetje vakantie in eigen huis. Je bent al bijna thuis in het land met de grauwe sluier.
    Maar gelukkig heb jij je eigen zonnetje in huis.

    lapjes women

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 69038

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: