Het laatste aftellen is begonnen....... - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Het laatste aftellen is begonnen....... - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Het laatste aftellen is begonnen.......

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

23 Januari 2009 | Nederland, Barendrecht

Nog een kleine twee weken.....de vluchtschema's staan strak, voor de periode van drie weken heb ik een Ford Focus gehuurd en ik heb besloten niet naar het zuid-eiland te gaan. De bruine boon op m'n ooglid begint wel erg zwaar te worden, dus die moet nu echt weg. Dinsdag zie ik na het oogziekenhuis bezoek de hele wereld weer in het juist perspectief, tenminste daar ga ik van uit. Ondanks zware oogleden, heb ik 2 vakantie boeken uitgelezen (Kluun: er komt een vrouw bij de dokter en de weduwnaar), dus wie heeft nog een lekkere leestip? Dan nog de laatste loodjes op het werk en hoppa, naar de vissen en het koraal........

  • 23 Januari 2009 - 21:56

    Monique:

    Heb nog wel een net uitgelezen nieuw boek van Siebeling. Heel apart boek. Nog zoveel andere boeken ook in de kast. als je wat nodig hebt, u roept maar :-)
    Kus, Monique

  • 23 Januari 2009 - 23:21

    Roon:

    Vergeet je NZ Lonely Planet niet die in mijn nachtkastje ligt.

  • 23 Januari 2009 - 23:26

    Roon:

    Volgens mij staat er een kleine vergissing in je profiel. Het is maar hoe je het bekijkt maar je komt de 28e aan in Nederland ipv de 27e.

  • 24 Januari 2009 - 13:46

    Els:

    Marjo kan het beamen,ik heb, in 2 dagen,694 pagina's gelezen. Het boek "dag van vergelding" van Allan Folsom. In mijn bezit.

  • 25 Januari 2009 - 10:12

    Bob:

    Hoi Eric, de voorpret is al de helft van je vakantie! Denk hieraan als je dik onder de stress je voorbereidingen treft. ;-)

  • 25 Januari 2009 - 13:35

    Roon:

    Jongens allemaal oud nieuws.

    Voordat je het weet zijn de plannen van Eric (Verstraaten eigen)iets anders en veel leuke trips aan het uitvogelen.

    Van uit de eerste hand: Eric gaat naar het Zuider Eiland naar Christchurch.

  • 26 Januari 2009 - 13:29

    Gerda:

    Ja het aftellen is begonnen. Ik hoop dat je er weer een stuk "beter" uitziet als je uit het oogziekenhuis weg komt, want zo kan je nergens verschijnen. En wat je route betreft Eric, niets is zo veranderlijk als een mens, zelfs als je Eris Verstraaten heet. Veel plezier nog met de voorbereidingen en tot leessssss,
    Groetjes Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 69021

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: