Indrukken Hanoi en twee prijsvragen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Indrukken Hanoi en twee prijsvragen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Indrukken Hanoi en twee prijsvragen

Straks een nieuw verslag

• 22 Februari 2013 - 10:42

Eric En Ronald Verstraaten Van Beek:

Hallo mam,

Wat leuk dat je een stukje geschreven hebt naar ons. We kijken uit naar de volgende dagen in Halong Bay. Weet je nog van de puzzel met die mooie strandden en bergen die uit de zee oprijzen?
    Blijf lekker schrijven, we lezen het graag.
    Groetjes van Eric
    Dikke Kus
    Ronald

• 22 Februari 2013 - 15:19

Els:

hoi ronald en eric

kunnen jullie nog wel wat tot je opnemen na het zien van zoveel moois

volgens mij wordt het steeds mooier en het weer is ook oke zo te zien

De vlag is niet van een land maar eerder van iets wat te maken heeft in Hanoi en ik noem het maar een drakenvlag en wordt gebruikt voor een groep mensen/feest/wedstrijden of iets dergelijks.

het zal me niet verbazen als het voorwerp op de tweede foto een wierookhouder is maar ik ga voor
    een standaard waar kleine vlaggetjes in kunnen staan.

jongens, de tijd gaat hard dus nog even volop geneieten

gr, Els

• 22 Februari 2013 - 17:39

Hans:

Mannenbroeders,

Kunnen jullie niet iets in de prijvraag zetten zoals 'wie-is-de-man-met-het-petje-rechts-op-de-achtergrond' of zo. Als het dan één van jullie is, heb ik ook een keer iets goed.

Fijne dagen verder!

Groeten uit Rotterdam,
    Hans vD

• 22 Februari 2013 - 23:36

Benita:

Hello boys,

Om gek van te worden die prijsvragen van jullie. Alle vlaggen bekeken op google, maar het is niet van een land of regio, niet van een sportclub of stroming. Maar wat is het dan ??
    Het is best een mooie moderne kleurrijke vlag. Dan maar kijken naar de kleurencombi van de vlag. Groen, rood, geel en blauw. Mondriaan heeft ook daar zijn sporen nagelaten, zou je denken. Dat zal het toch niet zijn. Toch nog even verder denken en kijken. Waar wordt nog meer bij gevlagd? Gebedsvlaggetjes? In dit geval een gebedsvlag i.p.v. de vlaggetjes. Ja, dat is het ( hoop ik). Waslijnen vol met kleurrijke vlaggetjes. Rood, blauw, geel, groen. Ik mis alleen de kleur wit in de vlag, en die hangt wel aan de lijnen met de andere gekleurde vlaggetjes. Heb ik het dan toch niet goed?
    Het oordeel is aan de jury.

Ja, en dan de andere prijsvraag. Op de foto kun je niet goed zien hoe groot het zwarte ronde ding met de gaten is. Voor wierookstokjes of kaarsen? Sigarettenpeuken? Neen, ik gok op iets heel anders: een paraplustandaard. Mensen gebruiken zowel een paraplu tegen de zon als tegen de regen. En ja, die mogen niet rondslingeren, dus maak je iets simpels en functioneels van steen/ beton.

Morgen heel veel plezier naar Halong bay. Geweldig om dan zelf het ontbrekende puzzelstukje te zijn op die plek. De puzzel is dan compleet!

Veel liefs van Benita

• 23 Februari 2013 - 14:18

Gerda:

Hoi Eric en Ronald, ja wat die vlag betreft, dat is een lastige. Heeft het iets te maken met het nieuwe jaar soms? Ik gok maar wat hoor.
    En volgens mij is het antwoord op de tweede vraag, een soort van vlaggen standaard, dat zie je wel eens in Azie waar ze meerdere vlaggen in zetten.
    Doei Gerda