Aanloop met spierpijn - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu Aanloop met spierpijn - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

Aanloop met spierpijn

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

27 Januari 2013 | Nederland, Barendrecht

Nog 5 nachtjes, soms wakker liggen, en dan is het zo ver. Op een druilerige zondag waarop het smeltwater zelfs door óns dak sijpelt en we spierpijn hebben van het sneeuwruimen (Eric) en keukenklussen (Ronald) is het een mooi moment om jullie allemaal wakker te schudden, althans voor als je net als voorgaande jaren onze avonturen wil volgen en mee wil doen aan de prijsvraag. Onze variant op voormalig AVRO’s puzzeltocht komt er aan. Of je wil of niet. Nou ja, je kunt altijd deleten en de knop uitzetten, net als je mobieltje. Maar die is kennelijk net zo verslavend onze vorige reisverhalen en komen we je vast tegen op deze site. Wij kijken er naar uit. Net als aanstaande vrijdagmorgen als het vliegtuig van Malaysia airlines ons eerst naar Kuala Lumpur brengt om ons met een snelle overstap naar Ho Chi Min stad te vliegen. In voormalige Saigon, met zijn 14 miljoen brommertjes, logeren we eerst drie dagen in the Caravelle. Een hotel wat in de Vietnam oorlog de US bobo’s herbergde, maar nu een eco-groene oase van rust moet zijn om te jetlaggen en ons voor te bereiden op de weg naar Hanoi (1750 km), waar we 4 weken de tijd voor hebben. Het 10 daagse Chinees Nieuw Jaar brengt ons in de eerste helft feest en reisbelemmering. Deze twee reismannetjes zijn gewaarschuwd voor 4 en vinden we vast vertier in leuke alternatieven. We zien jullie graag terug op deze site en wensen Nederland alsnog zijn Elfstedentocht in Februari. In dat geval: schaats ze!

Laters, Roon & Eer

• 27 Januari 2013 - 14:16

Annemarie:

Ha B-boys,
    Heerlijk, ik verheug me weer op jullie verhalen ...
    In Saigon zeker de Thamstreet, de overdekte markt en hat mausoleum van ome Ho niet vergeten. En succes met het oversteken :-)
    Wow, ben jaloers .... Een heel fijne vakantie gewenst
    Groetjes uit een nat Breda

• 27 Januari 2013 - 14:25

Gertine:

Veel plezier!! Laat ons maar achter in dit druilerige herfstweer! Of wie weet, breekt de lente al vroeg door! Geniet ervan!!

• 27 Januari 2013 - 14:34

Marjo:

hoi,
    ik heb weer zin om jullie reis verhalen te lezen.
    heel veel plezier en goede reis .
    gr marjo

• 27 Januari 2013 - 14:39

's Jeanneke:

Natuurlijk ga ik jullie volgen en meedoen aan de prijsvraag. Ik wens jullie een schitterende reis en veel plezier.

• 27 Januari 2013 - 14:50

Sjany:

En ja hoor, ik ga ook volgen.
    Pas op voor enge beesten, piraten en andere salmonella´s en kom dus gezond weer terug!
    heel veel plezier gewenst!
    Groeten van Sjany

• 27 Januari 2013 - 15:37

Bob En Eric:

Mooi manen, geniet ervan! Wij zullen op afstand (grote afstand) meegenieten van jullie reisverslagen. Let goed op hoe het eten bereid wordt, want wij hebben voornemens de prijsvraag te winnen en dan verwachten wij natuurlijk wel echt authentiek Vietnamees! (geen loempia's).
    Groet en rust goed uit voordat de reis begint.

• 27 Januari 2013 - 19:59

Peter En Marleen:

Hoi ooms!

Wij kunnen ook niet achter blijven en zullen jullie leuke verslagen en mooie foto's bijhouden!! (Stiekum een beetje jaloers:-)
    Heeeeeeel veel plezier samen en een veilige reis gewenst!

X Peter, Marleen en Bart

• 28 Januari 2013 - 01:37

Toe And Eye:

We will watch your progress with much interest .This page is translated for us...unfortunately it is in an English which is mostly incomprehensible and i don't mean Scouse. We will read in between the lines! Bon Voyage.
    Liverpool Lefties

• 28 Januari 2013 - 08:55

Els:

eindelijk, ook ik heb er naar uitgekeken en verheug me om jullie reis te volgen, al is het per mail

Zorg goed voor jezelf dan kan ik ook langer genieten

spannend hoor, gr Els

• 28 Januari 2013 - 10:37

Andrea:

Fijn dat ik weer een "beetje"mee mag :)

• 28 Januari 2013 - 11:25

Gerda:

Hoi Eric en Ronald,
    Lekker hoor dat jullie gaan genieten van weer een mooie reis, en natuurlijk geniet ik een beetje mee aan mijn PC. Ik zal met belangstelling en interesse alles lezen wat jullie beleven, want Vietnam staat ook nog op mijn wensen lijstje. Nu héééél véééél plezier en tot het volgende reisverslag,
    liefs Gerda

• 28 Januari 2013 - 14:48

Benita:

Hello boys,

Nog even een paar daagjes werken, spullen inpakken en natuurlijk goed voorbereid begingen jullie weer aan een nieuw avontuur, waar wij deelgenoot van mogen zijn door jullie leuke reisverslagen, foto's en natuurlijk weer een prijsvraag.
    Ik kijk er, net als de andere vrienden van jullie, weer naar uit!

Veel liefs ❤❤

• 28 Januari 2013 - 15:19

Yvette:

He oompies,

Ja zeker zullen we met de prijsvraag meedoen.
    Net als de vorige keer vertaal ik het verslag voor Patrick zodat hij ook mee kan genieten.
    (de foto's spreken van zich!!!!)
    Door jullie reisverslagen met de foto's hebben we een beetje het idee of we net kleine muisjes zijn die stiekem in een hoekje mee kijken met jullie avonturen.

Geniet lekker en we wachten op het eerste reis verslag.

Goede reis en dikke kus

Patrick, Yvette, Emma en Antoine

• 28 Januari 2013 - 20:30

Patrik En Sonja:

wij zijn dus nu nummer 14 die op jullie reisverslag reageren.
    wat een leuke reactie allemaal, voor mij is dit de eerste keer om jullie reis te volgen via de mail. ik kan bijna niet wachten op de volgende verslagen. en dat we meedoen aan de prijsvraag dat is zeker. zelf zal ik ma ook op de hoogte houden met jullie spannende verhalen. wees wel voorzichtig met alles maar geniet er van en gezond weer terug kusjes van patrik en sonja xx

• 29 Januari 2013 - 18:21

Guy En Desiree:

Hoi Ronald en Erik,

Wij willen jullie een hele goeie reis toewensen en natuurlijk heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!!!!!
    Wij zullen zeker met plezier jullie reisverslagen gaan lezen!

Chao tat ca ;-)

Groetjes Guy en Desiree

• 29 Januari 2013 - 21:44

Hansie Zeeland:

Sneeuw dooit vanzelf, zie je nu maar weer. Laat voortaan lekker liggen joh, krijg ie ook geen spierpijn. Nu hebben we lekker zompig weer....maar jullie gaan lekker naar Vietnam. Geniet ervan en ik ga jullie reisverslag met plezier volgen. Goeie reis en fijne tijd en ben later ook benieuwd naar het mondelinge reisverslag

Groet
    Margreet, Hns en de meiden.

• 31 Januari 2013 - 16:53

Hanneke:

Hee Ronald en Eric natuurlijk ook, maar wij kennen elkaar (nog) niet...
    Hele goeie reis en vakantie gewenst van mij, vergeet niet wat bastognekoeken mee te nemen voor onderweg of mag dat niet vanwege alle gevaarlijke en verslavende ingrediënten enzo..?
    Ik ga jullie volgen op deze site. Hartstikke leuk. Lieve groeten van Hanneke

• 31 Januari 2013 - 21:12

Benita:

Hallo lieve schatten,

Het werken is gedaan; de laatste dingen inpakken, nog lekker in je eigen bed slapen en dan morgen: op naar Schiphol voor jullie reis naar Vietnam.
    Dan komt vanzelf jullie eerste reisverslag uit Azie weer onze kant op.
    Jullie gaan vast weer heel wat beleven!

Hele goede reis toegewenst van ❤❤❤❤