In-pakken en poppen..... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu In-pakken en poppen..... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eric en Ronald Verstraaten van Beek - WaarBenJij.nu

In-pakken en poppen.....

Door: Roon & Eer

Blijf op de hoogte en volg Eric en Ronald

28 Februari 2013 | Vietnam, Hanoi

Tijd vullen doe je in Hanoi met de laatste aankopen (w.o. de prijsvraagprijs) en in het waterpoppentheater. Bij gebrek aan inspiratie voor Eric een manier om om even op de eerste rij een uitje te knappen. Voor een impressie, zie de bijgevoegde filmpjes.

Dan hebben we op maat gesneden pakken en shirts gehaald. Prachtige kwaliteit cashmir wol voor de kostuums en de mooiste katoen voor de shirts. Uiteraard aangevuld met nog wat zuiver zijden handgemaakte stropdassen.

Nu dan ook de laatste prijsvraag. E ziet twee foto's van Ronald en Eric. De opdracht is: wat zijn de verschillen?

Succes en tot weer in Nederland.

  • 28 Februari 2013 - 19:20

    Benita:

    Hello boys,
    Op dit moment liggen jullie lekker te slapen. Jullie laatste nachtje in Vietnam, na een indrukwekkende reis, en voor ons leuke reisverslagen met foto's en filmpjes, en........ De prijsvragen!

    Deze laatste prijsvraag is echt mijn favoriete van vroeger tijden. Als de Tina of Donald Duck kwam zocht ik als eerste op: kleur de plaatjes en zoek de verschillen.

    Om het spannend te maken en om het de volgende oplossers niet te gemakkelijk te maken, stuur ik de oplossing via de mail naar jullie toe, want ja...dit is wel openbaar.
    Alle andere prijsvragen nog eens nalopen, want volgens mij heb ik de eerste wel opgezocht, maar niet aan jullie beantwoord bij het verslag, want ja, je probeert toch te winnen.

    Want wie wil nou niet een Vietnamese maaltijd winnen, en dan door jullie met veel liefde.

    En hele goede terugreis gewenst.

    Ik ga nog proberen met jullie te Facetimen als jullie in Kuala Lumpur zijn, op het vliegveld.

    Heel veel liefs van Benita xxxx

  • 28 Februari 2013 - 19:25

    's Jeanneke:

    Nou eerst vraagt Eric Ronald en daarna Ronald Eric. Hoeft trouwens niet, want jullie zijn al jaren getrouwd. Ronald staat met bril en Eric zit zonder bril. Een koffer komt erbij en een serieuze blik maakt plaats voor een kleine lach.
    Voor jullie niet misschien fijn om daar weg te gaan, maar ik ben blij als ik jullie weer kan zien. Tot gauw boys.

  • 01 Maart 2013 - 16:01

    Els:

    Hoi Ronald en eric

    Waarschijnlijk het laatste mailtje met de meeste woorden want wat zie ik veel verschillen

    ik ga uit van de laatste foto en ik zie;
    Ronald heeft een andere kleur broek aan
    Ronald heeft een been op de bank terwijl eric erop zat
    Er staat een koffer voor het bureau
    Eric houdt de pen met een andere hand vast
    Ronald draagt nu geen bril
    Gordijn staat iets meer open
    Rechter kant is nu beter te zien met tv
    Ronald heeft zijn hand in zijn broekzak
    Gordijnroe en plafond zijn zichtbaar
    Er ligt nu geen map naast de computer
    Eric heeft nu een wit overhemd aan
    Jullie hebben van plek geruild
    De vloer is zichtbaar
    Ik zie nu een blote voet en op de andere foto geen voeten


    Ik wens jullie een goede vlucht en tot zondag bij ma

    Gr., elsxxxxx



  • 01 Maart 2013 - 20:21

    Patson:

    Leuk idee de prijsvraag maar ik kom een beetje met de zelfde dingen als Els.

    Koffer weg
    map weg
    ronald met bril
    ronald lichte broek
    eric blauwe overhemd
    dat witte ding van de gordijnen
    mandje onder de tv

    ben reuze benieuwd naar alle antwoorden.
    goede reis en tot zondag laat nog even weten hoelaat dikke kus patson XX

  • 02 Maart 2013 - 17:35

    Gerda:

    Ja jongens, jullie laatste nacht en verslag van Vietnam, ik heb er weer erg van genoten, dank jullie wel hoor.
    Dan de prijsvraag: foto 1 heeft Eric een blauw overhemd aan en Ronald een zwarte broek, en foto twee heeft Eric een wit overhemd aan en Ronald een beige broek, verder staat er een koffer bij foto twee, en niet bij foto één.
    Lieverds ik wens jullie een goed reis terug en tot ziens/horens/lees, liefs Gerda XXXX

  • 03 Maart 2013 - 11:07

    Hans:

    Mannenbroeders,

    Welkom thuis. Ik ben blij dat jullie vakantie erop zit, ben ik eindelijk van de ellendige prijsvraagstress verlost.

    Groeten uit Rotterdam,
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric en Ronald

Als medicijn tegen een februari dip, is deze maand onze favoriete reis maand geworden.

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 68990

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Proeven van Vietnam

27 Januari 2011 - 25 Februari 2011

Elkaar vieren in het land van de Kmer

03 Februari 2010 - 27 Februari 2010

Ontdippen in de tropen

05 Februari 2009 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: